Het café

Even tussendoor

Zenzero (04/09/08 om 22:53:56):

Ter begeleiding van mijn vorige bericht over thujon en pontica van B's Fifth

 

Zenzero (04/09/08 om 22:55:48):

En deze versie kan ik ook nog steeds waarderen

 

Helfrich (04/11/08 om 00:31:29):

Voor mij voegt zo'n kermende en blaffende neger weinig toe aan een grijsgedraaid maar op zichzelf niet onverdienstelijk werk. Integendeel.

 

Zenzero (04/11/08 om 01:31:56):

Het is ook geen neger hč maar een bleger of weger, wat respectievelijk witte neger of blanke neger betekend, vrij vertaald naar de engelstalige uitdrukkingen wigger,wigga, whigger or whigga.

Boeiend.

 

Helfrich (04/11/08 om 10:35:17):

Als ik dergelijk gejengel en gebrul hoor wordt het me direct zwart voor de ogen. Heel soms rood, in milde gevallen.

 

Zenzero (04/11/08 om 12:40:14):

Tenzij je naar de echte traditionele jazz, fusion, soul en funk van de afro amerikaanse muziekanten en grondleggers van het genre of stroming luistert. Want dat is totaal andere koek.

Grootmeesters Count Basie en Oscar Peterson
Natural rhythm Art Blakey
Een grootheid Thelonious Monk
Niet te evenaren My Favorite Things, John Coltrane. Pharoah Sanders Birdland en Village Of The Pharoahs
Een meester Miles Davis
Vernieuwend Miles Davis' Bitches Brew en Herbie Hancock's Actual Proof

Zwart, rood, ja, ja ook groen bij vlagen en oranje?
Staan er veel verkeerslichten, in je nabije omgeving?

 

Helfrich (04/11/08 om 12:44:42):

Dat is inderdaad andere koek.

We hebben hier een tijdelijk stoplicht vanwege de aanleg een toeristische attractie op de voormalige spoorbaan Nijmegen-Kleef.

edit: posting gereconstrueerd na onbenullig muisklikwerk

 

Zenzero (04/11/08 om 12:52:37):

Dat kan al genoeg zijn, heb ik zelf ondervonden.

 

Zenzero (04/11/08 om 13:46:54):

In de regel beloofd dat weinig goeds als men in Duitsland buiten gebruik gestelde spoorbanen gaat herstellen...

 

Helfrich (04/11/08 om 13:58:52):

Zeker als Nederland eraan meewerkt, zoals nu ook weer. Destijds heeft de NS in ieder geval aangetoond wel degelijk op tijd te kunnen rijden.

 

Zenzero (04/11/08 om 18:10:07):

Saillant detail.

Mwuhahahahaha!

 

Helfrich (04/21/08 om 16:07:04):

een toeristische attractie op de voormalige spoorbaan Nijmegen-Kleef

Deze week is ie klaar. Je gelooft het niet: www.grenzlanddraisine.eu De eigenaar van de landerijen hier loopt te mopperen over de besteding van zijn belastinggeld.

 

Stijn Absinthia (04/21/08 om 16:24:46):

Doet me denken aan dit soort karretjes, konden ze die nu niet gebruiken?

Geen kans om je product te promoten op deze spoorfietsdingen?

 

Stijn Absinthia (04/21/08 om 16:29:03):

Moet je wel zien dat men niet te veel morst (zie je, "niet te veel", en niet "teveel", mijn AN gaat er op voorhuid door aan dit forum deel te nemen)  ;)

 

Helfrich (04/21/08 om 16:37:46):

De horeca is wel blij met die attractie maar ik weet niet of mijn product zo goed er zo goed bij past... Van de andere kant, Wijnhoeve De Colonjes ligt ook langs het tracé. Misschien kunnen we aan deze kant van de grens Nütteraner Himbeergeist en Nütteraner Rhabarberbrand gaan aanbieden. En absint. Straks trekken we een veel interessanter publiek dan de beoogde keurige gezinnetjes.

 

Helfrich (04/21/08 om 16:39:23):

Stijn Absinthia schreef:

voorhuid

Gevoelig punt.

 

Het café